Regulamin pralni dywanów Dywanowe SPA:
- Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy.
- Pralnia przyjmuje zamówienie do realizacji według określonego cennika.
- Ceny podane na stronie są cenami brutto. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.
- Termin wykonania usługi wynosi 7 dni.
- Każdy dywan o wymiarach mniejszych niż 1m2 jest liczony jako 1m2.
- Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż dany dywan nie nadaje się do czyszczenia / prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
- Klient zobowiązany jest do poinformowania pracownika pralni Dywanowe SPA przyjmującego zamówienie o próbach samodzielnego czyszczenia plam (rodzaj użytych środków).
- Pralnia Dywanowe SPA nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam, mimo najlepszych maszyn, środków i całej naszej staranności. Skuteczność procesu odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiału, oraz czasu w którym dywan był narażony na zanieczyszczenia.
- Dywany i chodniki po praniu mogą nieznacznie stracić sztywność, dywany wełniane prane po raz pierwszy mogą ulec niewielkiemu skurczeniu, w przypadku dywanów klejonych do których użyto słabej jakości kleju, proces prania może przyczynić się do kruszenia się kleju, rozwarstwienia lub deformacji dywanu.
- Na dywanach i chodnikach wykonanych z włókna polipropylenowego oraz dywanach typu shaggy w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać obszary o ciemniejszych odcieniach, będące wynikiem uszkodzenia runa w trakcie użytkowania.
- Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice w kolorze ulegają uwydatnieniu.
- Pralnia Dywanowe SPA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi, oraz szkód powstałych w wyniku błędnego oznaczenia dywanów przez producenta.
- Dywany jedwabne, wiskozowe, bawełniane oraz skórzane przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko Zleceniodawcy. Odpowiedzialność i ryzyko dotyczy zniszczenia lub uszkodzenia dywanu.
- Jakość wykonania usługi należy sprawdzić na miejscu w chwili odbioru przedmiotu zlecenia.
- Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni.
- Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej do 48h od momentu odebrania dywanu przez zleceniodawce i rozpatrywane w ciągu 14 dni.
- Pokwitowanie zlecenia oznacza akceptację regulaminu.