• tel. 17 33 33 072
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Regulamin serwisu Dywanowe SPA

Regulamin pralni dywanów Dywanowe SPA:

  1. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy.
  2. Pralnia przyjmuje zamówienie do realizacji według określonego cennika.
  3. Ceny podane na stronie są cenami brutto. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.
  4. Termin wykonania usługi wynosi 7 dni.
  5. Każdy dywan o wymiarach mniejszych niż 1m2 jest liczony jako 1m2.
  6. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż dany dywan nie nadaje się do czyszczenia / prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
  7. Klient zobowiązany jest do poinformowania pracownika pralni Dywanowe SPA przyjmującego zamówienie o próbach samodzielnego czyszczenia plam (rodzaj użytych środków).
  8. Pralnia Dywanowe SPA nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam, mimo najlepszych maszyn, środków i całej naszej staranności. Skuteczność procesu odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiału, oraz czasu w którym dywan był narażony na zanieczyszczenia.
  9. Dywany i chodniki po praniu mogą nieznacznie stracić sztywność, dywany wełniane prane po raz pierwszy mogą ulec niewielkiemu skurczeniu, w przypadku dywanów klejonych do których użyto słabej jakości kleju, proces prania może przyczynić się do kruszenia się kleju, rozwarstwienia lub deformacji dywanu.
  10. Na dywanach i chodnikach wykonanych z włókna polipropylenowego oraz dywanach typu shaggy w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać obszary o ciemniejszych odcieniach, będące wynikiem uszkodzenia runa w trakcie użytkowania.
  11. Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice w kolorze ulegają uwydatnieniu.
  12. Pralnia Dywanowe SPA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi, oraz szkód powstałych w wyniku błędnego oznaczenia dywanów przez producenta.
  13. Dywany jedwabne, wiskozowe, bawełniane oraz skórzane przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko Zleceniodawcy. Odpowiedzialność i ryzyko dotyczy zniszczenia lub uszkodzenia dywanu.
  14. Jakość wykonania usługi należy sprawdzić na miejscu w chwili odbioru przedmiotu zlecenia.
  15. Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni.
  16. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej do 48h od momentu odebrania dywanu przez zleceniodawce i rozpatrywane w ciągu 14 dni.
  17. Pokwitowanie zlecenia oznacza akceptację regulaminu.